trött elr vad ?

Godmorgon bloggen! hur var eran midsommar? min va toppen det började med att vi grillade hemma hos elli, jag elli,och malin sen vid 10 halv 11 gick vi till bussen och mötte upp bruce och stefan tror jag dom hette haha! sen gick vi hem till elli och hade chillkrök och spelade kub satt och snacka osv sen vid 2 gick vi ner till en stuga där vi skulle sova på madraser.. då började vi kolla på en läskig film dog typ sen började vi dunka musik och sjunga osv sen skulle vi sova med ingen orkade så vi dyngade typ haha ;) sen vid 5 skulle en tydligen gå hem haha noramlt nej? sen ville vissa bada och massa haha ja bilder kommer senare ;) nu ska jag gå ner och va social med min momor och morfar haha hörs senare kisses!


Kommentarer
Postat av: Friida

sv: Jora det är bara bra lite trött bara :)



sj ?

2010-06-26 @ 15:51:42
URL: http://anewadventure.blogg.se/
Postat av: Anonym

du borde upptatera mer nu :D

2010-06-26 @ 17:30:48
Postat av: amanda

hur gammal är du ?:)

2010-06-26 @ 17:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0