18 / 3

idag var det lätt att gå upp! Typ slängde mig ur sängen när klockan ringde, gick till mitt badrum men var för trött för att sminka mig direkt? Så jag valde lite kläder och sånt och det ska ni få se sen! Oh my god, vill ni veta en sak? Ni som använder hårförlängning kanske inte vill läsa det här men... varje gång jag sätter i löshåret så ramlar det av 20 hårstrån där jag sätter clipsen minst. Helt stört, fatta hur tunt hår jag kommer ha snart? Så... Vågar inte sätta på löshåret imorgon tror jag :O ska äta lite nu upptaterar senare kisses!

(tobbe verkar tycka att jag är taskig hm?)

Kommentarer
Postat av: BÖGJÄVEL

Okej ;)

2010-03-18 @ 16:17:56
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: sara

aw okej, vadå för prov? :) jag ska också plugga faktiskt, har ju varit sjuk så har lite att ta igen hihi.

2010-03-18 @ 16:37:29
URL: http://sauramalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0