baby don't worry, you are my only


När man ser honom, kan man inte koncentrera sig på något annat. Han vet inte hur ont det gör när han "driver" att dissa mig, bara gå förbi när vi träffas.. Men det är okej, för jag vet att jag kommer få en kram snart, snart så.. Ändå är man lite orolig att aldrig få den där otroligt underbara känslan igen. Men den kommer ändå. Han håller om en, länge, man känner hans doft, hans armar runt en mjukt, som man drömt om varje natt. Sen släpper han. Ler lite, ger den där blicken... Man blir lite yr faktiskt. Man skrattar av lycka när man är med honom, det bubblar i hela magen. Han vet nog inte hur det känns när han återigen ska "driva", den här gången med att kyssa mig! Han närmar sig snabbt, men jag lovar att hjärtat dunkar ännu snabbare. Sen när han är bara några cm ifrån mig, försvinner han skrattande bortåt, som om det aldrig skulle hända. Vadå vi liksom? Vadå vi...

Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: jag hejjade inte på ngn särskilld :) vad tyckte du om att Anna vann?

2010-03-14 @ 17:45:18
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint skrivit :)

2010-03-14 @ 18:02:51
Postat av: Anonym

:)

2010-03-14 @ 18:03:29
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: ja jag tyckte att hon var bra :D vad tyckte du?

2010-03-14 @ 19:15:38
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: ja eric var ju också bra :D hans låt lär ju spelas en hel del ändå..

2010-03-14 @ 19:22:30
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0