Jag är uppe...

Godmorgon allihopa! Hoppas allting är OK med er!



Jag har sovit hur gott som helst iaf..! Men känner mig så sjukt trött, för jag har nog inte varit uppe såhär tidigt på säkert minst ett år! Men hur som helst, jag är uppe och det är väl det som räknas? =) Ja iallfall, det finns inte så mycket att säga! ska snart hoppa in i duschen och sen börja fiixa miig... tobbe ringde miig klockan 8a imorsp vart liv rädd lät bergis död i telen haha sorry tobbe ;) (han va på väg till skolan)efter vi hade snackat lite och lagt på somnade jag på en gång regera inte att jag hade typ 15 sms :O shiit snacka om trött ;) aja nu blir de att hoppa in i duschen

(bjuder på miig själv nyvaken)

Kommentarer
Postat av: hampus

faan vad söt du är utan smink kan du intte visa hela ditt ansikte någon gång utan smink ?:)

2010-03-02 @ 16:26:17
Postat av: Anonym

gud vad söt :)

2010-03-02 @ 16:26:35
Postat av: Anonym

kan du inte visa en bild på dig utan smink????

2010-03-03 @ 22:04:02
Postat av: Libanjasmine

I like your website. Good job.

2010-12-13 @ 17:50:52
URL: http://libanjasmine.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0