Just for you!

 Rubriken är i mitten, texten är mörk?.. Fyfan jag måste vara eran favoritbloggare, gör ju allt som ni säger ;)


Startade min morgon bra med en kop te ;) Men vet ni, det var stört haha jag vaknade upp med mobilen i handen och laddaren lindad runt min mage, ryggen och lite axlarna typ :o ashårt också, haha fick panik menmen.. sen hade jag försovit miig också fick verkligen panik men hann endå som  tur va ;) . hade nationella idag också i engelska usch.. men men hoppas de gick bra! nu ska jag ner och äta lite så upptaterar efter de ? kisses!
 

                                    (hitta en GAMAL bild)
                     

Kommentarer
Postat av: sara

hehe okej :D skoj (a) jag vet hellerinte, eftersom jag är sjuk :/

2010-03-16 @ 15:06:15
URL: http://sauramalmborg.blogg.se/
Postat av: nesrin

TÄVLING PÅ BLOGGEN!!

VA GÄRNA MED, :):) LYCKA TILL(K)

2010-03-16 @ 16:24:39
URL: http://nesrinfelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0