mjusic is my soul

Varje morgon jag vaknar får jag liksom som en flahsbild i mitt huvud, vad jag ska göra idag, om någon är sur på mig, om det finns något jag borde göra osv...Idag gick jag upp jättetidigt faktiskt, 05.45... Men jag tog en dusch och lite så, sen så åt jag frukost & sen fixade jag mig! Det var svårt att somna igår kväll... Tänkte på en massa saker så jag inte mådde bra alls, iaf så Somnade jag med ett leende, vaknade med ett leende? Någon som känner sig skyldig ;)?Hemma från skolan nu! Det var rätt så chill idag, hade bara några lektioner.. fick ETT poäng ifrån MVG på hemkunskaps provet som jag gjorde idag.. men jaja vi hörs lite senare kisses!

                                         (bjuder på bilden )
                             

Kommentarer
Postat av: Love is forever ♥

hehe :) vad gör du då?

2010-03-11 @ 16:10:03
URL: http://loveisforever.blogg.se/
Postat av: Love is forever ♥

pillar lite på en ny header bara :)

2010-03-11 @ 17:46:42
URL: http://loveisforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0