whiiie

Alla tjejer, det här går ut till er

Vi tjejer, är sjukt jävla avundsjuka av oss. Jag har tänkt på det här och egentligen är vi så löjliga. Jag säger inte att ALLA är såhär, men otroligt många tror jag. Lyssna, killar är... killar liksom. Hopplösa eller hur? Haha, nej men bli inte arg om du får höra att din kille sagt att någon annan tjej är snygg tillexempel. Du tycker ju att Justin Bieber är hur fin som helst ellerhur? Och det betyder ju inte att du älskar din kille? Så... Tänk lite längre innan du får värsta damputbrottet. Okej, tror den här texten går till mig själv men ändå den kanske kan hjälpa några. För killar, är det sjukt stor skillnad att älska en tjej och tycka att en tjej är snygg, sexig, söt osv. Bli inte arg om din kille tittar på någon annan tjejs ass, vi skulle ju inte direkt blunda om Cristiano Ronaldo gick utan tröja förbi oss ellerhur? Vi tjejer har bara lite större krav på vad som ska va snyggt haha, killar kan nöja sig att titta på någon brud dom ser på stan. Vi vill helst se in i erik saades  ögon. Nej men förstår ni poängen?


Hm.. Ska man vara angel or devil mot en kille? Tror en kombination blir bra ;)



Kommentarer
Postat av: Therése

ja visst är de snygga :D



vad har du för dig ikväll då? :)

2010-03-15 @ 19:09:26
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: sara

skitbra text! :)



sv: jag är sjuk :/ aw okej, krya på dig ;)<3

2010-03-15 @ 19:30:59
URL: http://sauramalmborg.blogg.se/
Postat av: linnea

hahaha, fan vad det där stämmer! så rätt sofie!

2010-03-15 @ 21:41:29
URL: http://liinneawincrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0