there's nothing you can do

Efter lite smsande igårkväll så somnade jag ändå ganska tidigt... elr tolv typ Kanske därför jag vaknade halv 7  imorse   Haha! lyssnar på musik nu,. Men shit det va  skola idag! Har ju inte varit där på en veckor...gasnka skönt men kul att träffa alla igen  Whatever. Startadeiaf  min morgon bra med en kopp hallon te och farlla mums  ;) Men vet ni, det var stört haha jag vaknade upp med mobilen i handen och så hade jag tyydligen skrivit hej till en inatt :o, läskigt.... Aja nu måste jag dra typ vi hörs senare? kisses!

                                                  (sommaren 08-09)
                                 




Kommentarer
Postat av: Therése

jaa, min har också varit bra ;)

2010-03-08 @ 18:29:36
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: Therése

skola och fest står på schemat :D själv då?

2010-03-08 @ 18:57:29
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0