Godmorgon på er!

Hej mina söta bloggläsare!... Förlåt för den dåliga uppdateringen, men har faktiskt inte hunnit.. igår efter skolan skulle juh vi till grönan men det såg ut som om det skulle regna så vi åktef aktiskt inte men vii ska dra dit nästa måndag ist ;) men vi drog till flygis och köpte mat haha sen droog vi hem till miig och hade grill/mys kväll med brudarna och dunkade hög musik sen vid 22:00 drog vi ut och träfafde några jag kom väl hem runt 1 halv 2 ?.. iaaf vaknade nyss ska snart duscha sen ska jag dra te stockholm och köpa balklänning/skolavlutsklänning och klackar 13 com ? :O så upptatrerr när jag komme hem sen :D då kommer bilder också här är iaf en bild på en BH jag shoppade igår kisses!


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

okejs :D najs hittade du någon fin balklänning ?!:D

2010-05-29 @ 19:42:29
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0