Godmorgon på er!

Godmorgon på er? de säger jag nu haha vaknade precis  Är jättetrött faktiskt, eftersom jag kom hem vid 2 halv tre och somnade runt 4a ?Och nu är jag vaken iaf! och nu är klockan 13:45 liksom USH vad tidigt haha..  Men ska ta och hoppa in i duschen nu sen ska jag bara sminka miig och fixa håret sen kolla vad jag ska ha på miig ikväll!!!! ska juh ha fest elr chill krök med brudarna dom kommer runt halv 5 elr 5 då ska vi börja med pizza osv kameran är med ;) igår va de valborg det vart en sjukt braa kväll berättar om den senare men ska hoppa in i duschen nu kisses!



Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: härligt! =) ja min med =D

allt bra idag? hehe

2010-05-01 @ 15:32:22
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0