my day and night

hej sweeties! Förlåt för den dåliga uppdateringen, men har faktiskt inte hunnit. Direkt efter det senaste inlägget drog jag till mamiies jobb och hämtade skavsårs blåster sen mötte jag upp kia på station sen tog vi bussen till tekniska sen till kungsan lite krångligt att komma dit haha gick på fel tunnelbana osv... Men vi kom fram till slut ;) 
Det var asnice där? Var ni där, på rixfm?sen kom jag på att saade kanske skulle uppträda snart (!) Då började vi tränga oss fram, det gick bra faktiskt jag frågade massor med killar "oooom vi kunde få stå framfööör doom? hiihi" Haha och självklart fick man det, så till slut kom vi ända längst fram! Whie, skills man har. Några killar försökte till och med trycka oss fram för att vi var så cuuute, japp så är det ibland. Sen iaf skrek vi sönder till eric så haha.. sen tog vi en buss hem vid 12 kanske ? kommer inte ihåg haha men lite om min dag iaf bilder kommer senare ;)
kisses!


Kommentarer
Postat av: Therése

igår var det fest för min del :D

2010-05-22 @ 15:46:56
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0