Haters gotta hate

Usch.. Idag är en såndär dag då man känner sig riktigt ful, ni vet det är så ibland =( ... Skittråkigt faktiskt
iaf Nu sitter jag här hemma, glad över att internet äntligen fungerar! Fan hatar verkligen när det laggar. Iallafall det var en riktigt soft skoldag, hade typ ingen lektion hade 1 lektion på hela dan och de va kök så vi fick kockskläder och sen hade vi teori hela dan.. så ah nu ska jag byta o sen ner och ta någon för min mage har cp omensverk....  så vi hörs sen kisses!

(ÄLSKAR MITT HÅR PÅ BILDEN)

Kommentarer
Postat av: mathilda

oh yeH;d

2010-11-15 @ 17:06:10
URL: http://mathildatyyne.blogg.se/
Postat av: martin andersson!

Fan vad ful du är!

2010-11-15 @ 17:25:17
Postat av: Anonym

vrf kollar du ens på hennes bilder om du nu tkr hon är så ful ? :S

2010-11-15 @ 18:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0