DETTA HÄNDER INTE SOFIE.....

  • Jag bestämmer mej för att klippa en kort bob frisyr och slutar sminka mej, jag har äntligen insett att natural is the new it. Färgglada leggins, klänningar som går ner till knäna och polotröjor införskaffas och ersätter hela min gamla garderob. Slutar även raka mej och tycker att man ska låta kroppen vara såsom Gud skapade den! Blir även feminist på köpet och jag och Gudrun Schyman ställer upp i FI och blir bff!

  • Jag börjar tycka jag är SKITSMAL och börjar äta som en jävla jude, nöjer mej till sist när jag väger sisådär 245 kg, fuck size 0!

  • Jag har insett hur mycket jag äääälskar vandrande pinnar och bestämmer mej för att bli den första i Sverige som startar en vandrande-pinnar-uppfödning! Eftersom jag hoppas av skolan för att satsa på min stora dröm blir detta min livnäring resten av livet och jag nöjer mej med den småsumman som detta jobb bringar. Go go go


Kommentarer
Postat av: Sannalitens

Svar: Okej! Har du haft en bra vecka då? :)

2010-10-02 @ 21:19:56
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt biild :D

2010-10-03 @ 08:38:42
Postat av: Anonym

----

2010-10-03 @ 08:39:19
Postat av: Runarmargrete

Merci for all the wonderful writings

2011-03-07 @ 10:55:47
URL: http://runarmargrete.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0