FREDAG=PARTY

Godmorgon! FREDAG IDAG, whiie.. seriöst har längtat efter det hela veckan. Iallafall, idag ska jag till skolan först, efter det ska jag viktoria,madde och matilda dra hem till miig och fixa till kvällen ;) mer får ni inte veta.. iaf ligger i min stora säng med datan nu! Sköntskönt, dock blev jag inte så fin idag heller. Men det är sånt man får leva med! När jag stog och skulle ta outfit bilder, så ramlade kameran i golvet.. så aja får hoppas den funkar haha! vi hörs när jag kommer hem kisses!

(ska även ha min nya skjorta till)

Kommentarer
Postat av: Sannalitens

Svar: Okej! :) Vad har du gjort idag då? :)

2010-10-08 @ 14:30:54
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0