You, biatch.

jävla cp dra.... jag orkar.. jag orkar inte gå och låsas som om allt är bra när allt är bara skit..
du förstör ens liv  allt ska kretsa runt dig har gjort så jävla mycket för dig men vadfan har man fått tillbaka ingeting..
du säger att jag går runt och ljuger vadfan gör du själv.. alla lögner kommer fram till slut du vill inte att jag ska sova hos en kille för att jag inte kommer hem du vill hellre att jag ska sova ute och frysa ihjäl elr..
inse fakta du är bara så jäva avensjuk så du inte vet vad du ska göra du litar inte på mig jag har slutat att lita på dig jag vet inte vad jag ska tro längre jag vet inte vad jag ska säga vet inte om jag ska skratta eller gråta..
för allt de här är bara så jävla skrattretande.
har stöttat diig  när du mår dåligt... har försökt att snacka med dig men de går inte du håller allt inom mig men om jag inte vill säga nått då måste jag jag orkar jag orkar verkligeni nte..
du är faan 16 du kanske ska  börja bete dig dom en ungdom inte någon jävla barnunge elr ??
jag går inte på allt du säger längre. har börjat inse att du kanske har playat mig..

förlåt bloggen men de här äe enda stället som man kan skriva av siig.. hörs senare kanske

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0