Asssssssssooooo åh blir så jävla arg. Du är riktigt pantad va? Riktigt störd.

Asssssssssooooo åh blir så jävla arg. Du är riktigt pantad va? Riktigt störd.

Nu ska jag försöka släppa detta.. iaf kom hem nyss och är sjukt trött och har cp ont i huvudet  Fan vilken jobbig natt jag har haft. Kunde absolut inte sova vet inte vad de är som händer med miig.. iaf fiick VG på hotellkunksapen cp också hade 4 P från MVG blir galen aja bättre lycka nästan gång.. bilder kommer senare nu ska jag vila en stund hörs snart kisses!



Kommentarer
Postat av: Emmie

sv: okej, idag har jag pluggat och städat mest.. Hoppas det blir bättre och du blir lite gladare senare :) Allt väl annars då? :)

2010-09-14 @ 17:58:34
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: amanda - vardag & foto

sv: nej för du godlkänner inte dina komentarer så vem som helst kan se :p

2010-09-14 @ 18:24:55
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0