Hemma

Hej tjo tjena, alltså vet inte vad det är med mej men typ i 3 dagar nu har jag vart helt hyper *mer än vanligt* börjar överväga om jag typ får något pillerprassel nånstans i mej.. hehe. har typ tourette, HEHE fast nä.

Okej men whatever, min dag då idag, vet att ni vill höra.. började skolan klickan 9 då hade vi hotell kunksap i två timmar sen hade vi lunh sen hade vi so,svenska och engelska as nice och imorgon har vi typ 2 lektinoer tror jag ?,aja nu är jag hemma iaf och har bytt om te mjukisar och ett linne me like.. bilder kommer senare nu ska jag kollar på one tree hill kisses



Kommentarer
Postat av: claudia

Jag ska snart lägga in bilder på datan från min kamra. Sen ska jag ta ett skönt bad, efter de ska jag äta lasange och kolla på idol :D kramis

2010-09-07 @ 16:34:29
URL: http://cclaudiaddebicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0