jag kan inte förstå..?

Precis kollat klart på Sex and The City filmen med mammi. Och JA, det var tredje gången jag såg den. Det tog mej 2 gånger, denna gången såg jag alla detaljer. Och jag förstod hur allt blev som det blev

Men, det gör alltid så ont i mej efteråt. För den kärleken i filmen, den kärleken finns inte i det verklige livet. Åh nej, för lämnar jag en kille. Inte fan väntar han på mej ett halvår. Han har redan glömt mej dagen efter. Inte finns det killer som säger du är den enda och VERKLIGEN menar det. För man är aldrig den enda i en killes ögon. Man är aldrig den enda han skriver fina saker till på msn. Man är aldrig den enda han vill träffas och mysa med. Jag kan aldrig lita till 100 på någon och speciellt inte killar. Vet hur många killar som helst som har tjej men som endå försöker ragga på mej. Så frågar jag dom "men du har ju tjej?" som svar får jag oftast "det hon inte vet mår hon inte dåligt av." Är det så? Det man inte vet mår man inte dåligt av? Tvivlar på det, sanningen hinner alltid ifatt en, kom ihåg det.

Så. Det man inte får i sin verklighet får man i sina drömmar. Därför älskar jag film. På film är nästan allt FÖR bra men det är dock så underbart endå. Det gör nästan ont i mej att veta att det inte nånsin blir som i filmer. Men det blir väl till att fortsätta drömma.

Kan inte skriva mer, är ingen höjdare på kärlek. men men


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jaa då, allting är bra! :) sj? :=

2010-09-21 @ 20:31:46
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: amanda - vardag & foto

ditt senaste inlägg går inte att komentera :)

2010-09-21 @ 22:00:10
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0