Lördagsmorgon!

Dålig upptatering tänker inte säga "förlåt för dålig upptatering"  för jag behöver inte ursäkta mej eftersom de är min blogg...

Iaf Godmorgon gullungar jag och matilda vaknade för typ 2 h sen då satt vi på tvn och kollade på Camp rock haha! tänkte berätta lite om igår iaf jag & matilda og 7 bussen in till norrtälje och mötte kia sen drog vi vid halv 8a till stockholm där vi skulle festa med viktoria och några från klassen och när vi väl kom till danderyd och vi va på gång till festen kände vi oss jätte korta för alla va yp sjukt långa sen kom vi in på festen och alla tyckte de va skit coolt att vi kom från norrtälje ? sen festade vi där i några timmar och hade sjukt kul alla va jätte trevliga osv sen vid halv 12  drog alla på efterfest på stureplan men vi drog hemåt så vi kom hem runt halv 2 nån gång..
med andra ord kvällen vart lyckad.. Bilder och allt kommer senare kisses!




Kommentarer
Postat av: amanda - vardag & foto

händer idag? :)

2010-09-18 @ 14:04:12
URL: http://liindstrand.blogg.se/
Postat av: N

ohjaa:)

2010-09-18 @ 15:29:08
URL: http://nudjjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0