Lördagsmorgon

Godmorgon alla! Vaknade inte nu, vaknade rätt tidigt faktiskt igår va de juh fest så vid 5 drog jag in till norrtälje och mötte upp krstina och matilda sen drog vi till pappas lägenhet.. där vi skulle förkröka med några och dom kom runt 9 då körde vi snurra flaskan sen om man får den på siig så ska man dricka 10 klunkar elr nåått, sen vid 11 drog vi mot någon fest som sög haha herregud små96or som sprang runt och aah vet inte den sög så vi drog vidare sen kom vi hem till lägenheten runt 1? då kockade vi korv för jag matilda och kristina hade inte ätit nått på hela dagen typ men de va as nice sen så skulle jag hämta ett glas så åkte hela jäla köksluckan ner på min arm så har ett märke "/ sen runt 2 gick vi och la oss.. bilder och allt kommer sen nu ska jag duscha så jag blir fräsch hörs snart! kisses


Kommentarer
Postat av: claudia

sv: ja han är duktig, jag känner han. :)

ditt hår är såå fint!

2010-09-11 @ 14:54:21
URL: http://qlaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0