mardrömmar...

Godmorgon sweeties!

somna ungefär vid 3 så får jag såna hemska mardrömmar. Vakna upp av att jag grät. Det värsta var att det var inga drömmar där någon dog eller spöken och sånt, utan det handlade om..ah ska inte nämna personens namn. Men en person som betytt väldigt mycket för mej. Att en nära kompis till mej tog han ifrån mej, och han ville ha henne. Ush haha vafan lipar jag för nu när jag skriver detta? Ah och iallafall så blev det dom, och han lyssnade inte hur mycket jag än sade åt han att det skulle vara vi egentligen. USH hemsk dröm. Iochförsig slutade den ju kanon, genom att han valde mej. Det var nog det som gjorde att jag grät när jag vakna, sanningen var ju att det där var bara en dröm.

Aja back to real life.vaknade för några minuter sen  och  har jag jätte ont i halsen kan knappt prata usch hatar att va förkyld,meni dag ska jag även moblera om i mitt rum ska juh få en dubbelsäng och då kan jag inte ha som jag har nu ;) men nu ska jag ner och göra te mot min lilla hals hörs snart kisses!


Kommentarer
Postat av: Anonym

när ska du göra ett videoinlägg?!

2010-09-26 @ 14:25:40
Postat av: Anonym

skit ful bild

2010-09-26 @ 14:26:11
Postat av: amanda

blogga mer :)

2010-09-26 @ 14:26:43
Postat av: lisa

vad hände med lyx vs budget ?:)

2010-09-26 @ 14:27:17
Postat av: MATILDA ROSQVIST

håll inte för handen :o!!

2010-09-26 @ 14:51:35
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0