The begin of tuesday was okay..

Alltså vissa av mina läsare är ju så dumma så man blir chockad :o ! Mitt ansikte är inte ljusare än kroppen i verkligheten, det är blixten. Och någon skrev "din blogg är inte famous" Nähe, har jag sagt att den är det eller? tss..
 
iallafall kom hem runt 1 men upptaterar nu för råka somna oups(A), iidag skulle vi ha orientering men de spöregna verkligen så jag och matilda gymma ist sen dog vi ner på stan och åt en nyttig sallad nu jävlar ska jag få magrutor ;), aja  funderar faktiskt på att dra ut på en powerwalk, hmm? Men får se, vädret är inte på topp men vi får se nu ska jag göra en kopp te fryser som fan hörs snart kisses!

(hade en svart halsduk till)



Kommentarer
Postat av: en gullig läsare

gör ett videoinlägg:D

2010-09-21 @ 17:33:47
Postat av: Anonym

har du kille just nu ?

2010-09-21 @ 17:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0