SVAR PÅ TAL!




Okej jag är sjukt trött på att folk sitter och kommenterar anonymt om att jag ljuger om mitt liv, varför skulle jag ens ha tanken att ljuga om att min mamma åkte till akuten!?!? vi satt där och väntade i 4 timmar och vad är grejen att jag inte bloggade direkt när jag kom dit skrev några timmar efter när vi va där för jag va chockad tror du att min första tanke va när vi kom dit "oj jag måste blogga" så du får tro va du vill du får tycka vad du vill om du tror att jag ljuger om att min mamma blev hund biten så fine.. jag bryr mig inte och att det tar en kvart för mig att komma hem!?!? vi va inte hemma när detta hände om du läser några inlägg ner så va jag hos min mormor som bor i vallentunna och de tar 40 min därifrån så kom inte och påstå massa saker som du inte vet ett skit om.... och vad trevligt för dig att du vet vart jag bor gör det bara ännu lättare för mig att veta vem de är som sitter och kommentarer anonymt  


Kommentarer
Postat av: S a n n a

Sv: Japp, jag har haft en bra dag och kvällen igår var bra, sj?

2011-12-26 @ 15:06:34
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/
Postat av: N I C K I

Jag ska vara med mina bästa vänner och familj!

själv?

Haft en bra dag?

2011-12-26 @ 19:35:42
URL: http://nicckiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0