KALLT!

Lagom snygg tjej va.... Haha shit vad det snöar ute! Snöstorm... Snälla väderguden, gör så att det blir vår snart?! Orkar inte gå runt med tjocka koftor och vinterjacka längre, plus att jag fryser ihjäl bara jag går ut... Gaah! Jaja, hemma från skolan nu iallafall vilket känns jätteskönt. idag har det vart en soft dag bara vart i köket hela dagen och vi som satsar på MVG som slut betyg nu i ettan fick förbereda tills imorgon så jag vikkan,madde & matilda har hållt på med de hela dagen, och jag gjorde även en cheesecake som jag ska ha som dessert imorgon ;) ja sen hände det inte så mkt speciellt ;)



Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Haft en bra dag?

2011-02-10 @ 19:05:29
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0