2010

ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig? – Upp och ner, både dåligt och väldigt bra!
Bättre än förra året? –jo,
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? - Hmm, ojj finns mkt
  Har du flyttat under år 2010? – Nopeee, elr?
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Flera!
I så fall vilken? – When I look at you, osv
Har du kysst en främling? – tror inte de? om inte på fest  

En bild på mig från 2010






KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – Inte det bästa faktiskt. 
Har du varit kär? - Jaop
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Aa.................................
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – AAAAAAAAAa........
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Aa faktiskt haha! sjukt

SORG & HÄMD


Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord?
– Nej som tur är
Har någon i din släkt avlidit? – ,jo.
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Ao...
Varit i slagsmål? – Naej, ..

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - kanske
I så fall vad?
Har du skämt ut dig? – Hoho OM jag har
Har du ljugit för en vän? – Tror inte?
Har du varit ute en hel natt? – nja
Har du blivit tagen av polisen? – Nejj :)
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - OH ja ;)
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Yes

SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? – roden
Har någon varit elak mot dig i skolan? – nej :)
Hatar du någon på din skola? - Hatar är ett starkt ord... Ändå räcker det inte :)
Har du gjort något framsteg? – Jaa höjt mig i några ämnen.
Haft alla rätt på ett prov? – ja faktiskt haha
 
VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – Aa!
Har du förlorat en vän? – nej
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Lite
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Aldrig
Har du ljugit för en bästavän? – Varför skulle jag
Har du haft en relation med en vän? – nej

Det var lite resumé från 2010 hehe ;)


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

Det va ingen dålig blogg jag har trillat in i :D

2011-01-07 @ 01:15:23
URL: http://linn-lay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0