GODMORGON!

GODMORGON gullungar!!

Vaknade upp nyss, lite trött sådär... Hade tänkt att lägga mig lite tidigt igår iaf så jag orkar med den här dagen eftersom jag inte orka de gårdagens haha! Så vid 3 när jag precis skulle skicka godnattsms till dom jag smsade med.... Ringer en kille.. Och jag fick inte lägga på haha!! Men det är gulligt när någon bara ringer sådär, för att bara prata liksom... Men aa, även fast jag var halvt sovande var jag social! Ehm nu ska jag ner och äta frukost så vi hörs snart kisses!


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

sv; ja allt är topp med mig (a' själv?

2011-01-03 @ 12:42:32
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, allt bra? ♥

2011-01-03 @ 14:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0