MITT NYÅR!

Tja! nu är jag hemma så tänkte berätta om mitt nyår.  Hoppas ni hade ett bra nyår! Mitt började hemma hos jessi då vi sen gick vidare och mötte upp kiia sen drog jag faktiskt och hälsade på min bror innan vi drog till johanna som skulle ha tjejmiddag!
när vi kom till johanna va alla redan där men vad säger man fint folk kommer ju alltid sent?  ;)
men iaf vi fick för drinkar och hälsade på alla som vi inte kände vi va 10 st från början sen satt vi oss ner och åt förrätten och sen varmrätten jättemysigt! Satt och snackade, skrattade, lyssnade på musik osv..
sen vet jag inte vad som hände vi börrjade bli skit taggade och dricka mer höjde musiken sjöng och dansde osv
sen runt klocka 10 så kom det två killar dit och det klockerna va att en av dom hade jag sett i en skolkatalog innan vi drog till johanna och jag sa att han va skit snygg osv och så kommer han dit haha och va tydligen vän med han på facebook också.. men iaf så fortsatte vi att dricka och ha kul vi mixtradeklassen som skulle ha vart till efträtt och hälde i lite sprit den va faktiskt helt okej, sen runt halv 12 så drog vi vidare till södra bergen där vi skulle kolla på fyrvärkeriet och det snöade som fan men men man va ju inte nykter så man brydde sig ju inte direkt men när vi kom dit började vi räkna ner och sen skrek vi GOTT NYTT ÅR och öppnade champangen och firade det nya året sen träffade vi även massa folk som man kände..
aja sen efter det så drog vi vidare på fest och redan då var jag nedfrusen i hela kroppen........
sen har jag faktiskt lite minnesluckor om jag ska vara ärlig så vet inte vad jag höll på med ett tag..
men vi drog hem runt 3 sen när vi kom hem till jessi va vi skit hungruga så vi värmde en billys var och åt och satt och snackde om kvällen och mina ögon snurrade verkligen sen kom jag i säng vid 5 på morgonen haha och har aldrig mått så illa som jag gjorde den natten fyfan... det va lite om mitt nyår





































Kommentarer
Postat av: SANDRA

fina bilder : >

2011-01-04 @ 00:53:53
URL: http://shik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0