NOW!

Hej baby's!

Imorse gick jag upp klockan halv 7... Var lite trött eftersom jag gått upp sju dom senaste tre dagarna! Brukar alltid gå upp tidigt, men ville testa om det skulle vara skönare att sova längre och.. Svar nej! Idag när jag hade mycket mer tid på mig kändes det bättre hihi.. Intressant va ;) ? Nej men efter skolan så drog jag,matilda & vikkan ner till stan jag skulle köpa en present till pappa vilket jag gjorde sen vart de en liten mini shopping till mig som jag visar er sen. Sen nu kom jag hem precis, rätt lång dag men det är lugnt. :)


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay リネンはレイアウト

oj så långt hår du har :D

2011-01-20 @ 19:12:19
URL: http://linn-lay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0