Dont fucking tell me

Hej världens bäsa bloggläsare!

Jag är ledsen för den otroligt dåliga uppdateringen idag, men har varit ute hela dagen och hann inte tidsinställa eller något sånt.. Men jag tar igen det det vet ni! kom iaf hem precis slutade ju 11 idag då drog jag och vikkan till stan för jag skulle köpa en present till en vän som fyller år idag se ndrog jag hem och då drog jag ut och sprang direkt så ah men vi hörs lite senare kisses!


Skinnjacka-fick från en kompis
halsduk-Bikbok
genomskilnigtröja-gina tricot
Leggins-H&M
klocka-glitter


Kommentarer
Postat av: Chriis

Sv: Hehe okej :) Inte mycker :)



Jag tror jag har en likadan mobil fast vit :)

2011-03-31 @ 17:41:19
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0