LOVEPROBLEM

Hej sofie ! Jag tänkte skriva en kort text till dig och hoppas att jag får svar på min fråga. Har ett litet problem. Jag och en kille lärde känna varandra för ett tag sedan, sen började vi "hålla på" och jag blev kär i honom och då menar jag kär i honom. Vi började i samma klass och allting, det var helt perfekt. Sen sa han att han gillade mig, och jag berättade ju att jag gillade han också. Han sa till mig så fina saker, han sa att jag var perfekt och allting. Sen en dag fick jag veta att han bara ville vara vän med mig, och att jag inte var den rätta för honom, och kvällen innan så låg vi i sängen och myste, höll händerna och han sa så fina saker åt mig. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag börjar gråta så fort jag tänker på det. Går omkring med en klump i magen, och vi ses i skolan varje dag, vad ska jag göra?


Svar: Hej vännen . Jag förstår hur du känner..  har varit med om samma sak en gång. Det är ingen lek att ha noll koll på sina känslor, och eftersom du är kär i honom så förstår jag att allting gör så mycket ondare. Så vad är mitt tips? Försök att inte tänka så mycket, det kanske låter som bara en klapp på axeln men det bästa du kan göra är att försöka att inte tänka på vad som hänt även om det är svårt. Hör på.. Du måste våga, även om det känns tungt att prata med honom. Det är så fel av honom att först säga fina saker till dig och sen dagen efter säga att han bara vill vara vänner. Sorry bruden men han visar dig NOLL RESPEKT! Inget illa menat utan du måsta ta steget. Förstår att det är jobbigt i såna här situationer eftersom jag själv varit där. Ställ honom mot väggen och fråga honom varför han ändrar sig bara över en dag, om han verkligen menade det han sa till dig Du fixar det, ta till dig modet och säg det. Och skulle han svara något fittigt tillbaka rent ut sagt är han inte värd dig. Och kom ihåg vännen.... Gråt aldrig för någon som inte skulle göra samma sak för dig. Lycka till gullet,


Kommentarer
Postat av: BRUNETTBLOGGEN

ska göra en ögonfransförlängning :D dudå?

2011-11-28 @ 22:30:56
URL: http://brunettbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0