NÅNTING SÅ SVÅRT!



Det känns omöjlig, de är omöjligt. men jag ska klara det. Jag ska ta mig igenom det här. hur ont de än gör så måste jag kämpa, kämpa för min själv och kämpa för oss. vi båda misslyckades och nu står vi här utan någonting kvar. det för mig ledsen. medsen att veta att det aldrig mer kommer bli som förut. för du tog ifrån mig det, det som betydde någonting. det vi hade var så himla bra, men det var nog bra för att vara sant. det jobbiga är att då, då var jag verkligen lycklig, en glädje som jag aldrig känt förut. livet va så himla bra då och jag har aldrig känr så förut som jag gjorde då.


Kommentarer
Postat av: a'photography (y

svar: okej, jag ska va med kompis :D vad har du gjort i dag då?

2011-11-10 @ 21:07:15
URL: http://amandapersson.blogg.se/
Postat av: Matilda

fin tjej med en fin blogg :) följ mig på bloglovin så följer jag dig, kram!

2011-11-13 @ 11:23:05
URL: http://matildaniclasson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0