NEW YEARS EVE

















Nu lämnar vi 2011 bakom oss och ser framåt. det är ju ett nytt år med nya möjligheter. 2011 har vart ett ganska bra år  det har hänt mycket. Både bra och dåliga saker. jag har varit med om saker som jag inte ens vågat drömma om. PLEASE 2012, be a good year to me

min nyår började med middag hemma hos jessi med tjejerna sedan kom resten då det blev fest och runt halv 12 drog vi vidare till södra bergen där vi spenderade resten av natten med massa folk, mycket skratt, och ett nytt år med raketer hoppas att ni hade en lika bra nyår


Kommentarer
Postat av: Daniella - foto & galenhet

Sv; Ja min kväll har varit toppen! Själv? :)

2012-01-03 @ 00:21:24
URL: http://daniellacamilla.blogg.se/
Postat av: LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

Hej! Jag tänkte bara säga att jag från och med i morgon kommer att lägga upp film- och serietips på min blogg varje dag kl 19:00!



Har du svårt att komma på filmer? Har du filmbrist? Vill du ta del av filmer du inte sett förut? Då är "Film&serier"-kategorin den rätta för dig! :D



Om du är helt ointresserad, så ber jag om ursäkt för att jag störde.

2012-01-03 @ 00:34:50
URL: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0