BER OM URSÄKT!



Hello snyggingar! ber om ursäkt för dålig uppdate idag men är verkligen jätte trött men iallafall hoppas ni mår super bra och har haft en bra start på helgen.:D. min dag har vart super mysig men endå stressig.. va först i skolan och hade en lång håltimme då blev de kaffe ute i vår solen med brudsen:D och sedan en 2 timmars lång svenska lektion slutade runt 3. sen blev de att möta upp min mamma och dra och handla en sväng och övningsköra såklart. sen har jag faktiskt bara vart hemma och planerat morgon dagen lite och sovit. ska verkligen försöka bli bättre med bloggen hoppas att ni förstår mig.:D nu blir de godis och kolla på BIG BROTHER puss


Kommentarer
Postat av: Louise - Flyttar till Turkiet

jag kollar med på big brother :)

2012-03-23 @ 22:55:27
URL: http://exoticious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Verkar skit stressigt du.

2012-03-23 @ 23:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0