Mobilblogg + en ide!

Från och med nu bestämmer jag att jag ska ha en "myskväll" en gång i veckan med mig själv. Det innebär tända ljus, min favoritmusik, ett långt bad. Fan vad bra jag är som kom på den här brillianta idén. Alla behöver faktiskt stanna upp en dag och bara vara utan några måsten.

Annars så har jag precis lagt mig i sängen och ska kolla på twilhigt sen släcka lampan och sova imorgon annars har min kväll bestått av hotell plugg och lite planering men imorgon är det fredag ska bli så jäkla skönt känner att jag behöver det men nu blir det twilhigt puss


Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

jaha häftigt!!
Hoppas ni får in mycket pengar ;)

2012-11-09 @ 00:53:14
URL: http://kasssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0