BACK ON TRACK BABYS!

 
Ja som rubriker säger är jag hemme igen efter en sån sjukt grym kryssning går inte att beskriiva med ord hur roligt jag och tjejerna har haft vi har dansat,skrattat,shootat, träffat nytt folk.vi dansade och festade hela natten sen runt fyra drog vi på efterfest i en hytt där vi nästan gick lika snabbt som vi kom in.. vill tillbaka haha.:D orkar inte berätta allt som hänt anyway är hemma nu så ska ta en varm dusch och göra mig frech sen fota mina inköp som jag gjorde på båten plus bilder från gårkvällen kommer liite senare. hur har eran helg varit än så länge?:D
 
pusss  

Kommentarer
Postat av: Olivia Magnusson

sv: tja, är sjuk så dagen har väl inte varit kanon..men de funkar,själv?:D
kramis♥

2012-10-13 @ 22:25:30
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Emmy

sv: så lite så :)
nja sådär sj?

2012-10-13 @ 22:28:24
URL: http://justiandme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0