I krig och kärlek är allting tillåtet!

 
Kärlek kan vara så otroligt jobbigt. Det kan vara det värsta som finns, och det bästa som finns. Det värsta med kärlek, är nog den känslan man får när man blir besviken. Och det är ännu värre om man blir det gång, på gång, på gång.. Om och om igen. Till slut orkar man inte mer, hur kär man än är. Man försöker se allt från hans vinkel, för då ser det okej ut. Men om man ser det normalt, är det helt jävla idiotiskt. Kärlek är idiotiskt. Varför stannar man med en som inte ens vet hur man ska behandla en tjej? Därför man är kär, jo tack jag vet. Vill säga till alla er, vet att det är många som har problem med kärlek för det brukar ni mejla till mig och det kan ni gärna fortsätta med. Vill säga till er att om ni har en kille, som är lite taskig ibland. Kom ihåg då, att ibland kan vara en stor del av ert liv. Och tänk på, att det finns tusen andra som skulle kunna göra allt för dig. Man kan väldigt lätt tro att just han, är allt för en. Hela världen liksom. Vet exakt hur det känns, men det är faktiskt inte så. Man kommer bli kär så många gånger i livet, men det gör så ont när det där tar slut. Men iallafall, om han inte får dig att må bra. Lämna honom. Även om det gör ont nu, okej även om det gör riktigt jävla ont nu i hjärtat, så kommer det bli bra. Man måste våga gå, sin egen väg, man ska aldrig låta någon annan trycka ner en eller göra en till någon man inte är. Man ska aldrig gå i skuggan av någon annan! den som är din ska sätta dig framför allt annat, ska skydda dig från allt. Jag skulle kunna fortsätta, inte våga lämna honom, stanna kvar, må bra ibland, riktigt dåligt ibland. Eller så släpper man honom, och har det jobbigt en stund, men man får stöd av sina vänner, och sen kommer man över honom och då står säkert en annan stjärna där som får dig att känna dig som en prinsessa. Vad väljer man? Jag har redan valt

 

Åh, var bara tvungen att skriva av mig


Kommentarer
Postat av: Nora

bra skrivet!
sv: Nej , vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen faktiskt själv?:)

2012-09-27 @ 20:35:12
URL: http://noraosterberg.blogg.se
Postat av: Emmy

Fin bild på dig och sant skrivet!

sv: ska vara med min kille kanske och på söndag ska jag till min pappa på middag sj? :)

2012-09-27 @ 20:38:08
URL: http://justiandme.blogg.se
Postat av: Madeleine - I always do it my way!♥

Ha en fin kväll! :D

2012-09-27 @ 20:39:33
URL: http://madelajnee.blogg.se
Postat av: Malva Nyström

- Sammma! xD
Fin bild

2012-09-27 @ 21:08:53
URL: http://mkdn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0