MITT DRÖM FÖRHÅLLANDE!

Tumblr_m20xq7gm2j1rt8bkyo1_500_large
 
Fick en fråga om jag kunde skriva om hur mitt drömförhållande skulle se ut så här har ni hur jag vill att ett perfekt förhållande ska se ut i mina ögon och suynvinklar:ett dröm förhållande för mig handlar om tilit, massa med kärlek och att man har världens bästa vänskap. dom tre sakerna är det viktigaste i ett förhållande tycker jag. jag vill ha en pojkvän som jag delar allt med, som man har roligt tillsammans med och som man litar på till 110%. att ha roligt tillsammans är nog ett av det viktigaste sakerna för att det ska funka och man inte ska tröttna. för jag vill göra allt med honom, resa tillsammans, laga mat tillsammans, deppa tillsammans, skratta tillsammans och ja ni fattar och han ska gilla mode och veta vad som är snyggt och fult och sedan ha ett bra självfötroende men inte för bra men lagom han ska veta att han ser bra ut men inte skryta om det ni fattar!?!? han ska vara den bästa helt enkelt .

men samtidigt som man spenderar mycket tid tillsammans så är det väldigt viktigt att man ger varandra space också. jag vill kunna känna mig fri trots att jag är i ett förhållande. det finns många killar som håller en för hårt och tvärtom också och det tycker jag bara är jobbigt, jag klarar inte det. något annat som är ganska viktigt är att man tycker om varandra lika mycket så att båda får kämpa och att man inte tar varann för givet


Kommentarer
Postat av: Frida G

Ha en bra kväll! :D

2012-09-20 @ 19:24:35
URL: http://fridaannas.blogg.se
Postat av: Elin

Det är bra, gör du idag?

2012-09-20 @ 19:33:25
URL: http://elinkristensson.blogg.se
Postat av: Svea

Sv: okej lycka till :)
Imorgon så fyller julia (tweep.blogg.se) år så ska dra till henne efter skolan å fira henne sen på kvällen så ska vi fara på fest. Sen på lördag så ska jag och en kompis fara in till stan och titta på hockey matchen mellan Modo och rögle. Och på söndag så ska jag å två kompisar ta tåget in till stan och chilla där :)

2012-09-20 @ 20:35:58
URL: http://maviedesvea.blogg.se
Postat av: Olivia Magnusson

grymt bra skrivet, känns lite som jag har ett sånt förhållande nu. Det är verkligen underbart!

sv: hihi,ja har haft en kanon dag :D Själv?:D
kramis ♥

2012-09-20 @ 20:42:17
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Louise

SV: Okej kul! :D
Imorgon blire skola för min del. Ska också fota ett par personer imorgon kväll :)

2012-09-20 @ 21:55:59
URL: http://louisesnall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0