Bakismorgon ♥

Godmorgon Finisar. Läget med er? Här är allt bra lite bakis efter gårdagens utgång men den va riktigt lyckad. :DMitt internet krånglade dock hela kvällen igår, och sedan började jag nästan gråta blod för jag trodde att min bebis ( min iphone) hade gått sönder. Det var något konstigt med ljudet med det fixade sig.. jag och teknik går inte ihop haha
 
Ligger i alla fall kvar i sängen och suktar efter vatten då jag känner mig fortfarande full men det blev en lyckad studentskiva och träffade massor av underbara människor, :Dså dagens planer är att åka till mormor för att fira henne men först blir det frukost och en dusch kram/S

Kommentarer
Postat av: molz

sv: har inga speciella planer faktiskt, ska bara käka chokladpannacotta med morsan och dom! :D dudå?

2013-04-13 @ 13:27:04
URL: http://molz.blog.se
Postat av: Anonym

SV: jag har haft en bra lördag! :) Hur har din vart?? ^^

2013-04-13 @ 18:09:23
Postat av: Emelie

Fin blogg:)

2013-04-14 @ 03:17:27
URL: http://emeliesharif.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0