EN SOLARIUM TABBE

 

Okej, det känns pinsamt att berätta det här men lite roligt ska vi väl ha här i bloggen också. Tro inte att jag är jätte osmart och så nu för det är jag inte, jag är ganska clever! Okej, nu kör vi. Jag hade bara solat solarium en gång i mitt liv då jag och en kompis skulle iväg och sola. Vad jag minns ifrån den enda gången jag solat så var det jätteskönt och varmt plus att jag hade för mig att solariumet åkte ner av sig själv liksom när man tryckt på start och lagt sig ner så det kändes ju väldigt instängt och läskigt. Innan vi skulle sola då så frågade jag lite osäkert om det var något speciellt man skulle göra och min kompis sa bara att man kunde sätta på fläkten och man tyckte att det blev för varmt och att man bara skulle trycka på start när man skulle börja så jag la mig i solariumet då, tryckte på start och började sola (trodde jag).

 

Efter vi solat såg jag knappt någon skillnad på min bränna medans min kära väninna självklart fått en massa färg men jag sket i det och berättade jag att inte riktigt fattade vem fan som hade fläkten på i solariumet, det var ju rätt kallt liksom och inte alls lika varmt och skönt som jag kom ihåg det. Jag sa även att det var jätteskönt att man inte kände sig så instängd och min kompis bara tittade frågande. JAG HADE SJÄLVKLART INTE STÄNGT DET DÄR JÄVLA LOCKET TILL SOLARIUMET så inte konstigt att det var kallt plus att jag inte kände mig så instängd. Hur osmart kan man bli? Det här lyckas bara jag med


Kommentarer
Postat av: Nelly Stigh

hahha vilken härlig berättelse:)

sv: ja den har varit bra:) din då?
KRAAM!

2013-02-26 @ 15:26:47
URL: http://nellystigh.blogg.se/
Postat av: Maria Larsson

Hej! Idag är sista dagen att delta i min tävling där vinsten är ett presentkort värde 1000 kronor! http://shoemania.se/2013/february/tavling-vinn-presentkort-varde-1000-kronor-hos-footmallse.html (Ber om ursäkt om du fått den här kommentaren förut/ om du redan deltar)

2013-02-26 @ 16:31:16
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: sanne-madeleine

hahah det var ju lite kul ju, men det är inte så jävla enkelt när man knappt gjort de! :) hahah

2013-02-26 @ 17:28:46
URL: http://sampa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0