torsdags planer.

 
Har precis ätit en super god middag med min pappa de blev kyckling, sallad och beanies sås helt okej onsdagsmiddag om ni frågar mig he-he:). annars så har jag bara vart hemma idag eftersom vi inte had några lektioner så har tagit tag i lite plugg då jag har prov nästa vecka och lite små uppgifter som ska in så det känns super bra.
 
ska strax ta mig ett varmt bad och göra mig en kopp varmt te och lite frukter och bara mysa men först blir det att kolla på farmen. så hoppas att ni har fått en bra torsdag kära läsare så hörs vi lite senare har även spänande planer inför morgondagen då jag äntligen ska boka tatuerings tid gasch. mer om de sen ;)LOVE

Kommentarer
Postat av: leavanny.blogg.se

SV: har inga stora planer, får hålla reda på katten och ordning på huset då mina föräldrar ska vara borta över helgen :)

2013-01-23 @ 19:38:21
URL: http://leavanny.blogg.se/
Postat av: Jennifer Lundh

sv: vad skönt :) ja, det har jag! har du haft en bra kväll? :) xx

2013-01-23 @ 19:58:39
URL: http://jenniferlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0