Godmorgon Allesamans♥

 
God Morgon. Härligt att vakna upp till en rätt så blå himmel idag. :)Igår spöregnade det ju nästan hela dagen.. iallafall så är det onsdag och jag är vaken så har pallrat mig upp ur sängen och gjort mig en god frukost som ag sitter och äter nu, fil med färska bär, avocadomacka och en stor kopp te mums..
 
Har långklänning dagen till ära så ska strax rulla mot praktiken då jag slutar rätt tidigt idag har för mig att jag slutar runt halv halv fyra så skönt. men nu måste jag skynda mig ser jag på klockan så vi hörs under dagen kära läsare, hoppas ni får en solig morgon KRAM

Kommentarer
Postat av: Madeleine Jonsson

Ha en fin onsdag :)

2013-05-15 @ 11:14:30
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0