**

Im baack bitches! nu är jah hemma har haft en toppen dah och har hittat sjukt mycket som jah ville ha hade typ 1500 med miig tror jag  och nu har jah typ 500 kr kvar lr nått =). va juh i kista centrum för fösta gången faktsikt men tycker att täby är mycket bättre vet inte varför men whatevrer ;) sen hitta jag en skit snygg kavaj på JC måste bara ha den :O, ingen aning om vrf jag inte köpte den?





linne från gina tricot och tre örhängen från åhlens  (ligger på svarta adidas byxorna) 
adidas byxor love it sjukt snygga.. sen en tröja den ser lila ut men den är typ brun och någon mer färg skit snygg =)  kanske har glömt något menmen! haft en toppen daaaah! men nu ska jag ner och äta kisses!

Kommentarer
Postat av: tobbe

snyggt :D <33

2009-12-05 @ 18:23:34
Postat av: Amanda

Svar: aha nicenice (Y) Hoppas du får en bra kväll :D

2009-12-05 @ 18:40:57
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0