...

Hello sweeties! Kom hem precis, ligger i min säng och chillar lite bara =)Såg att några nya läsare hade hittat hit?... Hade 1040besökare igår! Whie, säger vi för det. Hur mår ni idag då? Själv är det nice, lite ont i magen bara för har inte ätit ordentligt =( ... Men det går väl över... idag på morgne cyklade jag till friskis och svettis för klassen sklle samlas där vi skulle ha tai-boxning men de vart inget så vi fick gymma ist ;) as nice juh :O, sprang 20 min på band sen gick med armarna och benen på någon sak typ i 25 sen testade jag massa olika saker haha.. men ska iaf börja gymma nu :D, sluade ett idag och skulle klippa miig direkt efter skolan (bild senare ) nu ska jag ta de lungt en stund hös senare kisses!


(sorry för bilden )

Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

nöjd med frisyren? :)



svar:åh lyx att det är fint väder hos dig! här är det mulet :/

2010-04-20 @ 17:34:04
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0