Godmorgon på er!

förlåt för dålig upptatering men efter de senaste inlägget cyklade jag till stationen och möttr kristina sen skulle vi dra på fest men vi drog till jessi och efter en timme så skjusade jessis brors kompis oss till donken så vi fick köps glass hög musik i bilen osv kunde inte bli bättre ;) sen runt ett halv två kulle vi börja gå hem och gick genom stan där man träffade nyss folk ^^ min kväll igår typ iaf


Goodmorning! Sovit gott? Jag har det, var sååå trött så jag verkligen däckade i sängen igår efter att jag hade kommit hem, usch så trött var jagvaknade för några minuter sen nu väntar jah på att frukosten/lunch  ska bli klar, ligger i min säng med datan och  kollar på tv  ska ner och äta nu hörs senare kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0