Godmorgon på er!

Goodmorning sunshines! Vaknade för en stund sen och glad påsk! Haha, har fått ett påskägg som jag sitter och äter lite ur nu...  har ni fått något påskägg än ;)Iaf, ligger i sängen nu och lyssnar på lite musik..har iaf börjat min dag med att ha tagit en fräsh dush! Känner mig som en ny människa! Men nu känner jag mig superfräsh iaf Det gäller bara att börja planera in dagen dåra.. Men vad ska ni hitta på idag då? själv så ska jag först till elli och nycklar osv ska passa deras katter :D, senare mot kvällen blir de att åka till kusinerna på middag/fest med massa folk :så vet inte hur de blir med upptateringen men några inlägg blir de :D men nu ska jag ner och äta frukost kisses!
(mitt hår när jag har sovit med inbakadfläta)


Kommentarer
Postat av: Therése

ahaa okej :) men jag tycker din design är fin, väldigt vårig :D

2010-04-03 @ 10:50:57
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

shit så snyggt hår :D !

2010-04-05 @ 15:17:50
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0