life is good

Goodmorning! Sovit gott? Jag har det, var sååå trött så jag verkligen däckade i sängen igår efter att jag hade kommit hem, usch så trött var jagvaknade för några minuter sen nu väntar jah på att frukosten/lunch  ska bli klar, ligger i min säng med datan och  kollar på tv de vart iaf en lyckad kväll igår iaf igår så skjusade mamiiie in miig till norrtälje då hämtade vi upp jessi sen drog vi till åsa på fest det va en toppen kväll skrattade och hade sjukt kul kom hem runt 2 med andra ord en lyckad kväll =)

biilder kommer senare ;)


Kommentarer
Postat av: Therése

det är bara bra med mig :D hur är det själv?

2010-04-11 @ 13:13:24
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0