you can see it babe

Har precis tagit ett bad. Jag har inte gjort det på år, då menar jag verkligen år. Så jag bara satt där, visste inte vad jag skulle göra. Men jag lästa lite tidningar & drack hallonsmoothie. Sen la jag i en badbomd från märket Spenter. Men det var fortfarande inge kul. Men sen kom jag på varför det kändes så tomt! Haha jag hade ju ingen musik på. Så jag hämtade datan, och lyssnade på your call. Då blev det skönt i badet. Jag la mig och tänkte på allting, som kommer upp när jag hör den låten. Sen rakade jag mina ben, tvättade mitt hår Sen gick jag upp och målade mina naglar, och la på en ansiktsmask. Sen noppade jag mina ögonbryn. Så nu är jag riktigt fräsch haha! kisses!

Kommentarer
Postat av: Therése

allt bra med dig idag? :D

2010-04-22 @ 07:27:51
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0