you are so amazing!

blev superglad när jag loggade in på blogg.se och såg att statistiken höjs lite - superkul ju! Dock när jag tittade mig i spegeln blev jag inte lika glad. Jag har ett jävla rivsår mitt i ansiktet haha, wtf vad har jag gjort i sömnen?
iaf kom hem från skolan precis måste snart börja packa ska te mamiiiie idag så hon kommer runt 5 så hinner någ blogga innan jag åker annars gör jag de när jag kommer dit ;) skolan va ganska nice idag vi fick sluta 30 min tidigare från musiken pga av läraren orkade inte med våran klass ;) men nu måste jag börja packa så vi hörs efter kisses!


Kommentarer
Postat av: Therése

det är bara bra med mig :D hur är det själv?

2010-04-28 @ 17:43:01
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0