Har man tråkigt så har man..

Ditt utseende:
Hårfärg? Brunett, funderar på att bli naturligt blond
Längd? 1,60.
Skostorlek?37- 38, stora fötter :o
Ålder? 16

Kärlek:
Har du kille just nu? Nej tyvärr..
Gillar du någon? nja
Vem?
Tillåter du din kille röra vid dig? Men ja? HAHA
Överallt? Men ja, haha herregud ...
Hur många har du haft sex med? Svarar jag nte på.
Har du haft många förhållanden? nej men dom har vart långa .

Smak & stil:
Vad har du på dig? Just nu? Mjukis & BH.
Hur ser dina trosor ut? Svarta spets med rosetter på sidorna (a)
Har du någon BH? Ja haha
Hur ser den ut just nu? orange
Hur beskriver du en fjortis? Det är ett beteende, vill ha mycket uppmärksamhet osv..
Hur beskriver du en pluggis? Någon som pluggar mycket & prioriterar skolan i första hand.

Bad days:
Har du varit full? Yes
Har du däckat? Haha ja
Har du haft sex på fyllan?nej
Har du rökt? har prövat ja
Har du snusat? Duktig flicka
Har du gjort något olagligt? Tror jag inte.
Har du slagit någon ner till marken? Nää jag är så klen.

Yes/No:
Är du allergisk mot något? nää
Tror du på gud? ibland
Har du en bästis? Ja.
Är du vegitarian? Nej, elr de bror på om de är något vidrigt så är jag de
Har du varit med om ett stort gräl? Nä typ inte

Antingen eller:
Mjölk/saft? Både och :o
Ibumetin/alvedon? Alvedon
Katt/hund? Hund
Cykla/gå? Hahhah gå.
Öl/vin? VIN
Kanin/hare? Kanin



Kommentarer
Postat av: amanda - vardag & foto

sv: okej, jag är också riktigt trött :(

2010-08-26 @ 19:50:33
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0