Godmorgon, ännu en härlig söndag..

Godmorgon läsare! Ännu en söndagsmorgon,

Hoppas ni har sovit gott, det har jag!... Gick och la mig vid 3 igår natt, men vaknade ju rätt sent också så det är chill! Fått lite skönhetssömn ändå ;) Menmen, idag är det söndag! Söndagar är sköna tycker jag, för man behöver absolut inte göra någonting. Behöver man inte annars heller faktiskt? Man gör något när man har lust liksom. Iaf ska ner och göra en kopp TE för mina jävla hals.. och såg att några ville att jag skulle lägga ut mer bilder på andra ochi nte bara på mig så visst här kommer de ;) hörs snart kisses!


Kommentarer
Postat av: modemix

cool bild :)

2010-11-28 @ 12:22:29
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte skriva hur du sminkar dig :)

2010-11-28 @ 13:44:59
Postat av: ronjja

vi e bra som fan alltså!

2010-11-30 @ 18:27:16
URL: http://vivirmivida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0